Halaman

Jumaat, 5 Ogos 2011

teka teki

Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. HA.. Ape2?? 
Jawapan: semut hitam tengah berjogging.. huhuhu 

Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung? 
Jawapan: Seluar dalam ler.. haha 

Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi? 
Jawapan: Kuih lepat liat la sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit! 

Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat? 
Jawapan: Kotak penalti lah.. wawawa! 

Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar??? 
Teka.. teka.. kalo terer! 
Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar hue hue hue!! 

Teka-teki: Bulu bertemu bulu kulit bertemu kulit makin tambah rapat makin nikmat rasanyer! 
Jawablah kalau bijak sangat! 
Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..! 

Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu? 
Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam. 

Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan. 
Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY 

Teka-teki: Scorpion kaler apa? 
Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab! 

Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip??? 
Jawapan: Kerani 

Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG IMAM TU??? 
Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri! 





Teka-teki: Abu nak beli baju berharga 93 ringgit,dia pinjam duit mak dia 50 ringgit dan abang dia 50 ringgit, dia beli baju tersebut setelah dapat duit dari mak dan abang dia.setelah beli baju abu dapat baki 3 ringgt dia bayar hutang kat mak dia 1 ringgt dan abg dia 1 ringgit,jadi jumlah hutang mak dengan abg dia tinggal rm 49 ringgit kedua-duanya,1 ringgit lagi pada abu.masalah yang timbul pada abu ialah  49 +  49 =98 ringgit dan duit pada abu 1 ringgit, 98 +1 (duit yang pada abu) = 99 ringgit mane hilang lagi seringgit???????


ha jawablah kalau teror math hahahaha



5 ulasan:

  1. wane mun v jawapan lalu din??haha

    BalasPadam
  2. din..nok copy buleh?hehe

    BalasPadam
  3. boleh je kak mie..nie pon ceret kat orang gop..hahaha

    BalasPadam

Cari Blog Ini