Halaman

Khamis, 25 Ogos 2011

CABARAN RAMADAN BEREMBUN 2011, "the first adventure at ramadan"

Cabaran Ramadan yang telah dianjurkan olek Kelab Kemabara Hulu Terengganu telah diikuti oleh 9 orang orang belia Hulu Terengganu. Progrem ini diadakan secara kecil-kecilan kerana belum pernah dijalankan. Dalam progrem ini, 6 orang lelaki dan 3 orang perempuan  telah terpilih. Sungguh terkejut apabila mendegar ada progrem sedemikian pada bulan ramadan.

Mungkin banyak persoalan yang timbul berkaitan progrem ini seperti adakah peserta mampu bertahan puasanya dan laratkah peserta untuk sampai ke tempat ditujunya?. Ok lah, saya akan berkongsi sedikit tentatif progrem yang dijalankan kepada anda. Pada pendakian kali ini sangat berbeza dengan pendakian sebelum-sebelumnya. 

Peserta yang mengikuti progrem ini berjalan dalam 1 jam sebelum berbuka. Selepas berbuka barulah pendakian bermula. Angin malam yang diikuti deruan air terjun membuatkan perjalanan menjadi selesa.
Mungkin anda ingin mengetahui bagaimana gambaran semasa berada di progrem ini. Sedikit santapan gambar disediakan untuk memperincikan keadaan sebanar.







































2 ulasan:

Cari Blog Ini